Kako uspješni fitness centri zadržavaju članove?Jedan od najčešćih i najlakših načina je novom opremom.
Kupnja nove opreme u većini vremena služi zadržavanju zadovoljstva postojećih članova i to je razlog kupnje nove opreme u klubovima koji uspješno rade duži niz godina u čak 80% slučajeva ističe Vanja.
Jedna od prvih stvari koje vaši članovi primijete kad uđu u fitness je fitness oprema, kako izgleda, koji je brand, koliko je ima. Uz lokaciju i visinu članarine oprema je razlog zašto članovi biraju neki fitness klub.
Izbor nikad nije bio veći. Kako je to pozitivno tako može biti i zbunjujuće.
Bez obzira kakav fitness imate izdatak za opremu je uvijek značajan. Prema mom iskustvu klubovi u prosjeku troše od 200.000,00 kn za manje klubove 450.000,00 kn za srednje i oko 1.000.000,00 kn za velike klubove. Oko 35% iznosa ide na cardio opremu, 45% na mašine i 20% na slobodne utege.
“Članovi traže novitete s vremena na vrijeme, prošla su vremena kad nisu znali ništa o opremi, danas u doba društvenih mreža jako dobro znaju što je novo”
“Investiranje u novu i bolju opremu je apsolutno neophodno u našem poslu, svijet vježbanja i trendovi su toliko brzi i intenzivni da ignoriranjem istih riskiramo svoju poziciju na tržištu i opstanak.
1. Kada ste zadnji puta uložili značajniji iznos u opremu?
2. Da li na prvi pogled svatko može uočiti zastarjelu opremu?
3. Financiranje/kupnja- da li dobavljač nudi opcije financiranja opreme ili pomoć oko toga
4. Troškovi operativnog poslovanja, kakav je trošak redovnog servisa, garancija i radnog vijeka.
5. Trendovi- da li je oprema u trendu kad je kupujete? Ako se zadužujete na neki iznos na neki period vodite računa da ta oprema mora biti u trendu i konkurentna i nakon isteka perioda zaduženja.
6. Jednostavnost i logičnost korištenja….svjedoci smo da za neku opremu treba priručnik za korištenje….izbjegnite to i pojednostavite upotrebu za svoje članove
7. Multimedijalnost- tražite da je oprema poveziva sa smart telefonima i sličnim uređajima te aplikacijama gdje god je to moguće.
8. Izdržljivost- oprema mora biti u stanju ostati ispravna kroz cijeli ekonomski vijek korištenja
Ako Vam se događa sustavno pojavljivanje znaka “ne radi” na opremi koju koristite razmislite o nekom planu periodičke zamjene opreme, pogotovo cardio opreme.
Mnogi vlasnici/voditelji klubova su do sad birali prema nekim osobnim preferencijama, poznanstvima ili prilikama opremu raznih proizvođača, pa često znamo vidjeti različite boje opreme, izgleda.
To je moglo prolaziti u prošlosti. Danas kada je prvi dojam izuzetno bitan, kada je više od 50% članova ženskog spola i kritičnijeg oka te u doba interneta članovi znaju što je u trendu i kako bi oprema trebala izgledati.
Danas samo rijetki proizvođači nude sav spektar opreme, stoga je važno odabrati partnera koji može pružiti cjelokupnu ponudu na jednom mjestu.
To komplicira održavanje i servis te narušava vizualni dojam.
Neki od proizvođača koji nude sve na jednom mjestu su njemački Gym80 i Sportsart Fitness. Bitno je odabrati ne samo kvalitetnu opremu već i tvrtku koja je dobar partner svakom vlasniku/ voditelju fitnessa, koji podržava rast, razvoj i vodi brigu u svojim klijentima.