Objašnjava nam Vanja R. Fijan, savjetnik za poslovanje fitnessa.
Promjene koje se svakodnevno događaju u fitness industriji su agresivne i pogađaju sve. Prije samo pet godina za cross fit se tek počelo saznavati, rijetko koji fitness je imao bumpere, gumu na podu, mrtvo dizanje kao vježba je bila samo za bildere, nabačaj i izbačaj nepoznanice, on line treninzi nisu postojali, a danas?
Konkurencije je snažna i prisutna u svakom segmentu fitness poslovanja.
Jednostavnije rečeno, izazov zadržavanja i privlačenja članova nikada nije bio veći, i svaki centar koji želi biti bitan na svom tržištu mora biti predan stalnom poboljšanju svoje ponude kako bi bili prvi i preživjeli.
Postići ili naglasiti svoju “posebnost” na tržištu je nešto vrlo bitno za uspjeh.
Kao nešto najprepoznatljivije u razlikovanju od ostalih zasigurno je dizajn i uređenje samog centra. Ključnu ulogu u tome igra i sama oprema. Većini članova vizualni dojam je jako bitan.
Članovi danas očekuju kvalitetnu novu opremu s najnovijim tehničkim karakteristikama koje se mogu povezati s njihovim aplikacijama na pametnim telefonima ili satovima.
Također očekuju da je oprema dostupna, da se ne čeka na nju te da je ispravna i da radi cijelo vrijeme.
Svaki vlasnik dobro zna razliku između održavanja i servisa opreme. Održavanje opreme je nešto što se u svakom fitnesu događa na dnevnoj bazi, i na godišnjoj razini prema mojoj procjeni u mojim klubovima odnosi oko 3-5% prihoda.
Svakih 5 godina smatram da klub treba utrošiti oko 10% godišnjeg prihoda na manje renoviranje fitnessa. Kako za neki komad nove opreme, renoviranje svlačionica ili ulaganje u dodatke za grupne programe.
Svakih 10 godina bi klub trebao napraviti veliki totalni make over. Kako s novom opremom tako i s novim dizajnom.
Ulaganje oko 30% prihoda.
Kroz period od 10 godina je preporučljivo odvajati oko min 5 % prihoda kao štednju za takve obnove.
Prema IHRSA-im istraživanjima takva ulaganja na kraju vode povećanju prihoda.
Moj savjet; jasno komunicirajte prema članovima da povećanje članarine ide u fond za nabavu nove opreme te ih uključite u proces odabira opreme.