To je na kraju bio zaključak nakon prošlog članka jedne meni drage trenerice/poduzetnice… i istina… birajte.
OK, ali kako?
Kako izabrati idealnog klijenta između vaših postojećih klijenata?
On je sve suprotno od onog dosadnog napornog klijenta koji se ne pridržava dogovora i nakon kojeg ste iscrpljeni, nakon njega ste puni energije, ideja. Meni su osobno takvi ljudi inspiracija jer uvijek nešto naučim od njih, na kraju bi ja njima morao platiti.
To su ljudi s kojima nakon nekog vremena pređete granicu klijent trener i postajete partneri koji zajednički idu prema istom cilju i na kraju kad klijent nešto postigne i vi se osjećate dio tog uspjeha, i ne samo to i on vas smatra zaslužnim za to.
Znam jednog trenera, dugogodišnji smo prijatelji i suradnici, pomogao je jednoj klijentici u dostizanju njenih ciljeva, digao joj samopouzdanje i na kraju ga ona toliko promovira da mu nije potrebna bolja reklama.
Siguran sam da ste prepoznali neke svoje klijente..ili se bar nadam da jeste.
Nažalost životna je realnost da ponekada takvi klijenti prestanu biti izvor inspiracija i pretvore se u onu prvu kategoriju, ili obrnuto…svi mi imamo svojih čudnih životnih perioda, na kraju ne mijenjaju se samo klijenti već i mi tako da je to sasvim normalan razvojni proces.
Uglavnom fokusirajte se na one ljude koji u vama bude pozitivno, najbolje samo tako ćete uvijek davati najbolje od sebe bez napora.