FITNESS/WELLNESS – korist za hotele čiji gosti traže doživljaj, a ne spavanje, mir i opuštanje, zdravlje, kretanje ili priliku da rade na sebi.
Wellness/fitness turizam 2015 godine vrijedio je 563 miljarde dolara, u 2017 je rastao 9% što je skoro 50% više od ukupnog globalnog turizma. Rast u tom sektoru prati osobni razvoj poojedinaca, posebice među mlađom populacijom koji sveviše brinu za svoje zdravlje i dobar osjecaj zivljenja ( tzv. wellbeing )
Takvi turisti spremni su potrošiti i do 130% više novaca od regularnih gostiju. Što zbog same naravi nekog wellness “bijega” što zbog doživljaja koji takav odmor pruža lako ga je više naplatiti.
Kako ponuditi takve aktivnosti, kako integrirati wellness/fitness lifestyle u vaš posao?
krenimo redom definirati neke pojmove;
Wellness/fitness turizam; nekada je bilo dovoljno ponuditi saunu, bazen i yogu uz neki detox obrok kako bi mogli reći da imate wellnes ponudu. Danas se ipak traži nešto puno kompleksnije. Ulazimo u područje pravilne prehrane, vježbanja, meditacije, kvalitete sna te tehnika samopomoći. Mlađe generacije danas istražuju što znaći biti zdrav, što tijelo treba kako bi ostalo zdravo. Makar mlađe generacije troše manje, raste njihova potrošnja u području fitness opreme i kvalitete života.
Takav lifestyle se proteže i na njihov odmor. Ako povežemo nekadašnje viđenje wellness/fitness segmenta i na to dodatmo sve moderne zahtjeve dolazimo do kombinacije ponude koja bi mogla biti preskupa većini gostiju i vrlo skupa u održavanju stoga i neisplativa za većinu objekata. Srećom postoje i manje skupe varijante koje vam možemo ponuditi da uvedete u svoje hotele
Što od elemenata wellness/fitness turizma vaš hotel već nudi?
Jedna od karakteristika takvog turizma je da ima korijene u nekim drugim granama hotelske industrije. Kao npr. hrana, sport, relaksacija i kultura. Možda imate fitness, bazen, saunu dok sigurno imate kuhinju.
Fitness dvorana; proaktivna priroda wellness načina života čuva tijelo zdravijim i sprijecava pojavu mnogih neželjenih stanja. Kako kažu; u zdavom tijelu zdrav duh. Ako ga vaš hotel ima, osigurajte da su sprave ispravne, da postoji netko tko će dati savjet kod vježbanja, također pazite da je takav prostor dobro ventiliran kako bi ostvarili dobar ugođaj vježbanja i osigurali da se gosti vrate. Ukoliko ga nemate, postoje trendovi vježbanja u sobama, privatni treneri koji mogu doći u sobe ili imate posebnu manju prostoriju za to. čak postoje interaktivni ekrani koji služe vođenom vježbanju putem aplikacija. Suradnja sa lokalnim centrima ili organizirano outdoor vježbanje, poput ruta za trčanje ili bickliranje te fitness na otvorenom također su prihvatljive opcije. Rute za trčanje ili bicikliranje koje prolaze uz neke kulturne znamenitosti su nešto što će vaši gosti cijeniti te će podići razinu njihovog doživljaja odmora.
Obroci;vrlo važana aspekt wellnesss odmora. sa manje jednostavnih ugljikohidrata, od lokalno nabavljenih namirnica iz eko uzgoja je nešto što će se doprinijeti wellness osjecaju kod vecine gostiju.
Spa; makar su bazeni skupa investicija, spa doživlja se može postići i uvođenjem neki elemenata spa tretmana. Relax dio je moguće izvesti prilagodbom neke od prostorija u sobu za masazu, u suradnji sa lokalnim maserima nemate trošak stalno zaposlenog osoblja. U takav prostor lagano se dodaju i neki tretmani ljepote. Poput depilacije, umjetnih noktiju i sl.
… uz nabrojano postoje jos neki načini kako poboljšati svoju wellness/fitness ponudu. Za više informacija ispunite obrazac za besplatnu procjenu mogućnosti