
Prema bookingu 55% gostiju bira hotel sa fitness sadržajem, zar želite da izaberu konkurenciju?
Fitness programi za hotele-zaradite više.
Fitness programi za hotele mogu donijeti značajno povećanje priljeva gostiju, smanjiti propuštenu dobit i veću zaradu.
Gosti danas traže doživljaj ne samo spavanje.
Kako bi pratili tu tranziciju ponude pojavila su se nova radna mjesta unutar hotelskog biznisa kao “running concierge” ( u nedostatku prijevoda koristimo originalni izraz ). Radi se o osobi koja goste vodi/prati na njihovim dnevnim trčanjima po okolici.
Fitness i wellnes u hotelima danas kada gosti traže i plačaju doživljaj moraju biti iznad očekivanja gosta. Iznad svakog fitnessa i wellnessa u njegovoj okolici, njegovoj dnevnoj rutini. Fitness i wellnes doživljaj mora biti u sinergiji sa tradicionalnom ponudom hotela, ako je kuhinja, ponuda jela, zdrave hrane, kvalitetnog sna, ljubaznosti osoblja vrhunska tada i wellness/fitness mora biti na razini.
Fitness nije više samo trend, to su brojke u stalnom porastuu 2015 industrija na globalnoj razini vrijedila je 563 miljarde dolara, danas je to 639 miljarde dolara od 568 miliona gostiju.
Fitness/wellness turizam je tip putovanja oslonjen na iskustvo/doživlja te na promicanje zdravlja i dobrog osjecaja kroz fizičko vježbanje, psiholoških i duhovnih iskustava.
Više nije dovoljno staviti traku za trčanje u neki mračni kutak kako bi napisali da imamo fitness u hotelu. Danas se traži a la carte ponuda vježbanja. Gost želi birati željeni oblik vježbanja, opremu, pa čak i vježbanje u sobama. Sa rješenjima koje nudi FitCon OF mijenjamo doživljaj boravka svakog gosta u Vašem hotelu iz spavanja u wellness/fitness iskustvo na zahtjev. Gost bira između vježbanja u hotelskom fitnessu, nekom od grupnih programa, outdoor aktivnosti, lako prilagodljive opreme koja se lako dopremi u posebno određene sobe kako bi osigurali lojalnost gostiju koji su navikli vježbati u privatnosti svog doma.
KAKO ODABRATI OPTIMALNU OPREMU ZA VRHUNSKO FTNESS ISKUSTVO VAŠIH GOSTIJU
KAKO DRŽATI TROŠKOVE NISKIM